News

Șoferii de tir, revoltați, la doi ani de la moartea tragică a lui Mihai: „Atacurile asupra autotrenurilor au început să fie mai frecvente. Acest om a murit degeaba”

Şoferii români de TIR nu se simt în siguranţă pe traseu. După moartea tragică, de acum doi ani, a tânărului Mihai Spătaru, ucis cu sânge rece cu o sabie într-o parcare din Franţa, șoferii de tir susțin că situați s-a agravat. Atacurile asupra autotrenurilor au început să fie mai frecvente și în zone noi precum Germania, Austria și în zonele de frontieră bulgăresti, sârbești, românești. Partea cea mai tristă descrisă de un șofer român este reacţia autorităţilor la care au apelat pentru ajutor şi de la care au simţit că nu au deloc parte de protecţie.

„Acest om nu este vreun copil de bani gata care a făcut praf maşina cumpărată de taţi omorând vreo 2 oameni pe trecerea de pietoni.
Nu este nici vreun influencer, blogger de apartament sau clovn ce îşi pune faină în cap pt 2 lei în meciuri oficiale.
El este Mihai, Spătaru Mihai!!
Acum fix 2 ani murea înjunghiat cu lovituri de macetă într-o parcare în Franța şi singura lui vină a fost că practica acelaşi job ca și noi.
Ce s-a schimbat de atunci??
Ei bine, multe!!
Nu numai că atacurile asupra autotrenurilor pe care le conducem au început să fie mai frecvente, ci şi în zone noi, de genul Germaniei, Austriei şi mai nou în zonele de frontieră bulgăreşti, sârbeşti, romaneşti prin infiltrarea imigranţilor clandestini în remorcile cu destinaţia vest Europa.
Condiţiile devin tot mai precare, spaţiile de odihnă tot mai neîngrijite şi nesigure iar singura problemă a organelor de control europene nu pare să fie siguranţa şoferilor profesionişti şi a mărfurilor, ci că nu efectuezi repausul săptămânal la hotel, că fac şoferii curse mai lungi de 1 lună, că nu merg camioanele la 8 săptămâni spre ţara de înregistrare iar pt asta se amendează cu mii de euro atât şoferii cât şi firmele de transport.
La asta se limitează protecţia poliţiei în transportul de mărfuri, la amenzi din 3-4 cifre iar victimele atât a poliţiei cât şi a hoţilor suntem noi, aia care facem acest job, aşa cum îl făcea şi Mihai înainte de a fi răpus lângă camion.
Singura chestie care s-a schimbat de la moartea acestui băiat este că a crescut cuantumul de amenzi acordat celor care muncesc pe camioane, în rest, pot fi mutilaţi, omorâţi, jefuiţi, nimănui nu îi pasă.
Jafurile din camioane sunt la ordinea zilei în ţări precum Franţa, Spania, Cehia, Ungaria, UK sau Suedia şi Danemarca. Spaţiile de odihna în continuare sunt puţine iar după ora 17 este aproape imposibil să mai găseşti vreun loc liber, ca să nu mai spun că şi dacă găseşti, dimineaţa poţi fi găsit gazat în cabină, mutilat, jefuit ori cu marfa sau motorina furată!
Ce s-a schimbat prin moartea acestui om??
Exact, nimic!!
Dar e minunat să auzi discursuri în presa despre siguranţa şoferilor, despre cât de periculoşi suntem noi în trafic şi să împarţi aproape săptămânal banii câştigaţi cu trudă poliţiştilor vestici care nu ştiu ce virgule în legi să mai caute ca să crească bugetul ţărilor tranzitate de oamenii şoselelor din România.
Culmea, mai nou au început să fie atacaţi şi nativii acelor ţări, însă totul se muşamalizează rapid pt a da impresia societăţii că au situaţia sub control.
Acest om a murit degeaba, a murit pt simplul fapt că lucra pe un camion!!
Odihnă veşnică, camarade!!
Nu vom uita numele tău” a transmis Ilie Matei cunoscut pe rețelele de socializare cu numele de „omul șoselelor”.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button