News

Povestea omului care a construit în România o reţea de peste 500 de restaurante unde vinde un singur produs care costă 5 lei

Deşi la bază este designer de interior, fiind pasionat de arhitectură, numele lui Radu Savopol este legat de deschiderea primului lanţ românesc de cafenele axat pe conceptul de cafea la preţ fix, pe care l-a lansat, în 2015, alături de Lucian Bădilă şi care în prezent a ajuns unul dintre cei mai mari jucători din HoReCa, cu peste 500 de unităţi.

El şi-a început călătoria antreprenorială la Sinaia, unde a deschis un pub inspirat de bunicul lui, poreclit Old Nick, care a devenit personaj central al poveştii afacerii sale, dând şi numele acestui prim business. Antreprenorul îşi bea prima cafea, la ibric, între 6 şi 7 dimineaţa, iar apoi bea o American Coffee jos, la parterul blocului.

 

De altfel, primul blend de cafea pe care l-a lansat a fost acela la ibric, făcut după gustul său. El a povestit că se simte foarte bine când numele 5 to go apare în preajma obiectivelor turistice, în prezent compania având, de exemplu, o cafenea deschisă la Bran, o alta la Sinaia, dar şi în Piaţa Sfatului din Braşov, printre altele.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button