La nivelul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, un număr total de 86 de persoane sunt angajate în prezent în baza Legii 55/2020-privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19; dintre acestea, 22 de persoane sunt angajate pe posturi vacante în statul de funcții și 64 sunt angajate pe posturi temporar vacante din structuri temporare, înființate la începutul pandemiei de coronavirus.
“În ședința Comitetului Director al Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, care a avut loc astăzi, 23 mai 2022, a fost aprobată demararea procedurii de organizare a examenelor de ocupare a 22 de posturi vacante în statul de funcții și ocupate în prezent de personal angajat în perioada stării de alertă sau a situațiilor de risc epidemiologic și biologic, potrivit Legii 70/2022.
Este vorba despre un post de medic specialist, 10 posturi de asistenți medicali, 8 posturi de brancardieri și 3 posturi de șofer autosanitară. Aceste examene vor avea loc în perioada imediat următoare.
În ceea ce îi privește pe cei 64 de angajați, Comitetul Director nu a aprobat demararea procedurii de organizare a examenelor, întrucât aceștia ocupă posturi temporar vacante în cadrul unor structuri nou create (temporare).
La începutul lunii mai, conducerea Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu a solicitat precizări de la Ministerul Sănătății despre modalitatea legală prin care aceștia ar putea fi încadrați pe durată nedeterminată. Momentan, nu s-a primit niciun răspuns.
Vorbim aici despre 34 de asistenți medicali, 21 de infirmieri, 5 îngrijitoare de curățenie și patru brancardieri încadrați pe următoarele structuri temporare: Compartimentul ATI-Suspecți Covid; Compartimentul ATI Covid; Secția Boli Infecțioase și activitate zona tampon” se arată într-un comunicat de presă al SJU Târgu Jiu.