O instituție publică din Gorj angajează medic primar
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Gorj organizează concurs în data de 25.06.2024, ora 10.00 (proba scrisă) și 28.06.2024 (proba de interviu), la sediul instituţiei din Tîrgu Jiu, strada Siretului, nr.24, judeţul Gorj – sala de ședințe, pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unui post vacant corespunzător unei funcţii contractuale de execuţie de medic primar cu normă întreagă și durata normală a timpului de muncă de 40 de ore pe săptămână.
Postul vacant este la Serviciul de evaluare complexă a persoanelor adulte cu handicap din cadrul aparatului propriu al DGASPC Gorj.
Înscrierile la concurs se fac până pe 12.06.2024 inclusiv, până la ora 16,30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecției Copilului Gorj, din Tîrgu Jiu, strada Siretului, nr.24 – Serviciul resurse umane, salarizare și pentru funcția publică.
Condiții specifice de îndeplinit de către candidat pentru ocuparea postului de medic primar la Serviciul de evaluare complexă a persoanelor adulte cu handicap:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licență/diploma unei instituții de învățământ superior acreditată/autorizată, conform legii, în domeniul medicinei în specialitatea „neurologie”, ”psihiatrie” sau ”medicină de familie”;
– document care să ateste obținerea gradului profesional primar;
– certificat de membru al Colegiului Medicilor din România, însoțit de avizul anual valabil;
– vechime în specialitatea studiilor: minim 10 ani.