News

Motivul rasist pentru care un tânăr nu a fost lăsat să intre în supermarketul Lidl

Într-o plângere adresată Primăriei Cluj, un client al magazinului Lidl exprimă indignarea față de conduita nepotrivită a agentului de pază de la supermarket. Conform reclamantului, agentul ar fi restricționat accesul unor persoane în magazin pe criterii de rasă. Mai mult decât atât, chiar și după ce i s-a atras atenția că acest lucru nu este acceptabil, agentul ar fi replicat că clientul poate să sune la Poliție, fiind convins că nu va avea nicio consecință.

Cu toate acestea, indignat de cele văzute, bărbatul a decis să sesizeze autoritățile locale în speranța că astfel de situații nu vor mai avea loc în viitor. „Agentul de pază de la magazinul Lidl Bună Ziua interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului, bazat strict pe criterii de rasă. L-am somat să lase persoana respectivă să intre și mi-a răspuns că nici vorbă și că să chem Poliția. Era foarte sigur dânsul că nu o să pățească absolut nimic. Și fix nimic nu o să pățească, nici dânsul, nici conducerea magazinului, care este responsabilă. Și asta din cauza normalizării rasismului la nivelul autorităților locale, care în loc să ia atitudine și să sancționeze nerespectarea legii și discriminarea conform legilor în vigoare, legea 167/2020, face exact contrariul. Ia atitudine și sancționează persoanele cele mai vulnerabile și lipsite de apărare. Rușine să vă fie!”, se precizează în sesizarea făcută de bărbat pentru Primăria Cluj, duminică, 24 martie 2024.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button