Societate

Funcția de arhitect șef al Municipiului Târgu Jiu scoasă la concurs

Primăria Municipiului Târgu Jiu organizează, în baza articolului unic, alin.(1) lit.b) și alin.(2) lit.a) din Ordonanța de urgență nr.80/2022 privind reglementarea unor măsuri în domeniul ocupării posturilor în sectorul bugetar, cu respectarea și aplicarea prevederilor Ordinului Președintelui Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr. 530/2022 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind publicarea anunțului de concurs pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant UNIC corespunzător funcţiei publice de conducere de Arhitect-șef al Municipiului Târgu Jiu. Postul a rămas vacant după ce Răzvan Retezeanu a fost reținut de către polițiștii Serviciului de Investigarea Criminalității Economice al IPJ Gorj pentru abuz în serviciu.

Probele stabilite pentru concurs:

  • proba scrisă – 20 decembrie 2022, ora 10.30 la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu;
  • proba interviu care se va susține, de regulă, întru-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu.

Data și ora susținerii interviului se vor afișa obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.

Data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs este în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Târgu Jiu şi a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în perioada 18 noiembrie 2022–7 decembrie 2022. Dosarele se vor depune la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu şi vor cuprinde documentele prevăzute în Anunţul de concurs.

 

Condiţii specifice conform fișei postului, pentru ocuparea funcţiei publice prevăzute la art. 36^1 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu art.468, alin.(2), lit.b) din O.U.G.nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanism diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului
  2. Să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button