Dorian Popa a băgat Pizza Hâtz în supermarketuri
Recunoscut pentru flerul său în afaceri, Dorian Popa vrea să dea lovitura și cu propria marcă de pizza congelată. A lansat Pizza Hâtz în supermarketuri și spune că s-a luptat să țină prețul produsului ”cât se poate de jos”.
Cunoscut de aproape toată țara ca vlogger și influencer, Dorian Popa (36 de ani) vrea devină un nume tot mai popular și în afaceri. Cel mai proaspăt business al lui, Pizza Hâtz, se găsește de-acum în supermarketuri, iar ”părintele” ei e foarte mândru de asta. ”Lucrez cu o fabrică din Germania care se ocupă de producerea pizzei și se asigură de calitatea produsului”, spune el, citat de money.ro.
Pizza Hâtz, care și-a luat numele de la o piesă de succes a lui Dorian Popa, se găsește, deocamdată, în două variante: Hâtz Pizza Pepperoni și Hâtz Pizza Ham-Mania. Prețul unei pizza este 19,99 lei. „Am luptat ca prețul să fie cât se poate de jos, așa cum am obișnuit lumea în proiectele mele”, spune Dorian Popa.
Dorian Popa are în portofoliul de business culinar și o șaorma, denumită tot Hâtz și realizată după o rețetă proprie. Înainte să o lanseze, el își îndemna viitori clienți să nu renunțe la usturoiul din preparat, pe care îl consideră vedeta șaormei. ”Orice shaorma Hâtz va avea usturoi. Evident că la alegerea voastră puteţi scoate usturoiul, dar eu zic să nu”, spunea el.
Deocamdată, pizza Hâtz se găsește în doar câteva supermarketuri din București, însă pofticioșii n-au de ce să-și facă probleme. Influencerul vrea să se extindă rapid la nivel național.
Dorian Popa știe, evident, să-ți laude marfa. Așadar, ceea ce face ca Hâtz Pizza să fie specială este, zice el, gustul inconfundabil, obținut prin multiple teste și ajustări.
Lansarea Pizza Hâtz a fost sărbătorită printr-un eveniment la care Dorian Popa a invitat 100 de fani la o degustare, într-un cinematograf din București.
Dorian Popa și-a construit un veritabil imperiu de făcut bani, atât în mediul online, cât și în sectorul imobiliar. Proiectul său imobiliar, Hâtz Rezidence, oferă vile la cheie în Domnești, la prețuri de circa 250.000 de euro.
Dorian Popa a devenit cunoscut odată cu aparițiile la TV, în serialele ”Pariu cu viața”, ”Lala Band” și numeroase emisiuni de divertisment. Ulterior, odată cu ascensiunea online-ului, s-a orientat mai mult pe proiecte personale care l-au ajutat să devină unul dintre cei mai populari influenceri și vloggeri din România.