Ce anunț au transmis cei de la AJOFM pentru angajatorii din Gorj
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Gorj anunță agenții economici care încadrează în muncă anumite categorii de persoane de faptul că începând cu data de 27 noiembrie 2024, toate cererile și documentele necesare pentru încheierea convenției și obținerea subvenției în conformitate cu prevederile Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare, precum și documentele lunare pentru plata subvenției, nu se vor mai depune la sediul AJOFM Gorj, ci se vor depune online pe platforma PULS – www.puls.anofm.ro, pe bază de semnătură digitală calificată.
Este vorba despre solicitările pentru obținerea subvenției lunare în sumă de 2250 lei acordată angajatorilor care încadrează în muncă anumite categorii de persoane, respectiv absolvenţi ai unor instituţii de învăţământ, şomeri în vârstă de peste 45 de ani sau şomeri care sunt părinţi unici susţinători ai familiilor monoparentale, șomeri de lungă durată, şomeri care, în termen de 5 ani de la data angajării, îndeplinesc, conform legii, condiţiile pentru a solicita pensia anticipată parţială sau de acordare a pensiei pentru limită de vârstă, dacă nu îndeplinesc condiţiile de a solicita pensia anticipată parţială, persoane cu handicap, tineri NEETs sau tineri cu risc de marginalizare socială.
„Menționăm faptul că formularele necesare depunerii solicitărilor se generează pe platforma PULS, după crearea contului de reprezentant legal al companiei. Mai menționăm faptul că ofertele privind locurile de muncă vacante se vor înregistra în continuare pe platforma PULS.
Informații suplimentare se obţin la sediul instituției noastre sau la nr de telefon: 0253 211568”, au anunțat reprezentanții AJOFM Gorj.