Ce a pățit o familie, după ce a cumpărat de Black Friday un frigider
Mulți români au profitat de ofertele de Black Friday pentru a-și cumpăra electrocasnice noi. Printre aceștia se află și o familie de clujeni, care, din păcate, s-au confruntat cu o situație neașteptată. Curierul nu a vrut să le urce frigiderul până în fața ușii, chiar dacă au plătit și pentru livrare.
„Vineri, 8 noiembrie, am cumpărat un frigider. Am achitat și livrarea și am fost informați că o să ajungă pe la începutul săptămânii. Luni am primit un mesaj că o să fie livrat bunul cumpărat și să eliberez frigiderul vechi, astfel când ajung ei să fie pregătit, având opțiunea de Buy-Back. Au trecut câteva ore bune până au ajuns ei” a povestit clujeanca, potrivit stiridecluj.ro.
Femeia din Cluj a fost cu adevărat șocată în momentul în care i s-a spus că frigiderul este prea mare și nu încape pe ușă. Curierul nu s-a mai întors, așa că l-a sunat pentru a-l anunța că soțul ei îl poate ajuta să urce frigiderul în apartament. Răspunsul curierului a lăsat-o mască. Acesta i-a spus că nici pentru 400 de lei nu s-ar mai întoarce, ba chiar a sfătuit-o să cumpere un frigider mai mic.
„Cu toate că nu au urcat frigiderul până în fața ușii, curierul mi-a spus că frigiderul nu va avea loc pe ușă. Între timp a fost sunat de cineva, moment în care ne-a anunțat că o să meargă până la acea persoană, după care o să revină. Nu s-a mai întâmplat. Soțul meu urma să ajungă acasă, așa că i-am anunțat la telefon că îi poate ajuta să ducă frigiderul în casă.
Răspunsul curierului a fost: «Dacă îmi dă 300, 400 de lei, poate, dar nici măcar așa nu mă mai întorc.» I-am răspuns că «nu se poate așa ceva, că e frigiderul nostru cumpărat», însă acesta a continuat prin a zice că «Nu, că e prea mare, vă recomand să faceți retur și să cumpărați altul mai mic»”, a mai spus femeia.
Cei doi soți nu au mai reușit să îl contacteze pe curier, pentru că acesta le-a blocat numerele de telefon. Deși au anunțat magazinul că frigiderul nu a fost livrat și li s-a promis că aparatul electrocasnic va ajunge la ei în cele din urmă, acest lucru nu s-a mai întâmplat, așa că au mers să discute cu directorul magazinului.
„Am încercat după să îl sunăm, dar degeaba, ne-a blocat numărul și mie, și soțului meu. Am contactat și magazinul și le-am explicat situația, iar ei ne-au anunțat că probabil o să-l livreze mâine. Acest lucru nu s-a întâmplat, așa că am mers fizic în magazin să rezolvăm problema, unde am dat de director. El a contactat persoanele și am fost asigurați că o să se livreze”, a adăugat femeia.
În cele din urmă, frigiderul a fost livrat, dar curierii nici măcar nu ar fi încercat să îl ducă în apartament. „Astăzi ne-a fost livrat, însă curierii doar l-au adus sus și aceeași întâmplare: «e prea mare, nu intră», nici măcar nu au încercat. Am fost rugați să semnăm o hârtie, iar el a spus că o să meargă să-și cheme colegul. Nici nu s-a mai întors, au plecat. Într-un final, soțul a reușit, împreună cu un vecin, să bage frigiderul în casă”, a mărturisit clujeanca.