News
Anunțul Casei Județene de Pensii Gorj
Contribuabilii din Gorj sunt informați că, în perioada 3-17 ianuarie 2025, Casa Județeană de Pensii Gorj nu va efectua operațiuni de încasări la casierie și nu va încheia contracte de asigurare socială, din cauza actualizării parametrilor pentru anul 2025 în aplicația SICA. Plățile pot fi efectuate prin mandat poștal sau virament bancar.
„ Vă facem cunoscut faptul că în perioada 03 – 17 ianuarie 2025 se derulează la nivel central procedura de actualizare a parametrilor pentru anul 2025 în aplicaţia SICA:
– introducerea calendarului pe anul 2025;
– definirea parametrilor;
– introducerea perioadelor contabile şi de raportare pentru luna ianuarie 2025.
În perioada mentionată, nu se efectuează operaţiuni de încasări la casieria instituţiei privind plata contribuţiei de asigurări sociale de stat, nu se pot încheia contracte de asigurare socială, nu pot fi generate acte adiţionale pentru modificarea sau încetarea acestora.
Plata contribuţiei de asigurări sociale poate fi efectuată prin orice alte mijloace de plată prevăzute de lege, respectiv prin mandat poştal sau virament bancar în contul:
– RO66TREZ33622210304XXXXX deschis la TREZORERIA Municipiului Tg Jiu, pe seama Casei Judeţene de Pensii Gorj, Cod Fiscal 13596682 – pentru contracte încheiate pentru viitor, în baza art.6 alin.(2) din Legea nr. 360/2023;
– RO20TREZ33622210311XXXXX deschis la TREZORERIA Municipiului Tg Jiu, pe seama Casei Judeţene de Pensii Gorj, Cod Fiscal 13596682 – pentru contracte încheiate pentru trecut, în baza art.6 alin.(3) din Legea nr. 360/2023”, a transmis conducerea CJP Gorj.