News

Angajări la Consiliul Județean Gorj

Consiliul Judeţean Gorj organizează concurs pentru ocuparea a trei posturi contractuale de execuţie vacante de inspector de specialitate, gradul profesional IA la Compartimentul pentru transport public județean, Serviciul pentru transport public județean, Direcția urbanism, amenajarea teritoriului, protecția mediului și transport public județean din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj.

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de știință: ingineria transporturilor, domeniul de licență: ingineria transporturilor, specializarea: ingineria transporturilor și a traficului; sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental științe inginerești și experiență profesională în domeniul transportului și/sau al administrării drumurilor publice; Vechimea în specialitate necesară și, după caz, experiență profesională în domeniu: minimum 6 ani și 6 luni.

 

Dosarele de concurs se primesc până la data de 22 august a.c. Examenul scris din cadrul concursului de angajare a fost programat pentru data de 2 septembrie, ora 10.30, la sediul CJ Gorj.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button