Angajare pe un post vacant la Consiliul Județean Gorj
Consiliul Judeţean Gorj organizează concurs pentru ocuparea postului contractual de execuţie vacant de inspector de specialitate, gradul profesional debutant la Compartimentul monitorizarea procedurilor administrative, managementul documentelor și secretariat ATOP, Direcția juridică, dezvoltarea capacității administrative, achiziții publice și patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână, pe perioadă nedeterminată.
Candidații care se vor înscrie la concurs trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental: științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/științe ale comunicării.
Dosarele de concurs se pot depune până la data de 23 decembrie 2024, iar proba scrisă a examenului a fost stabilită pentru data de 15 ianuarie 2025, ora 10.30, la sediul instituției.