AJOFM Gorj implementează o nouă platformă online care vine în sprijinul angajatorilor și al persoanelor care își caută un loc de muncă
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Munca Gorj implementează la nivel județean proiectul eSPOR -“Relatia SPO cu angajatorii”, finanțat prin Fondul Social European POCU/801/3/15/139164, care vizează creșterea satisfacției clienților Serviciului Public de Ocupare, a diversității și al gradului de cuprindere a serviciilor oferite angajatorilor și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, beneficiarul proiectului fiind ANOFM.
Scopul proiectului este crearea unei Platforme Unice de Livrare a Serviciilor PULS, în care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor, cu accent pe servicii de mediere a muncii modernizate, facilitându-se astfel, interacțiunea acestora cu agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă, în special prin creșterea eficienței în cadrul activității de depunere a documentelor, reducându-se, substanțial, timpul alocat acestei activități. Această platforma va putea fi utilizată de angajatori începând cu luna ianuarie 2023.
Prin intermediul acestui proiect se vine în întâmpinarea nevoilor angajatorilor, oferindu-le posibilitatea de a completa on-line un chestionar de analiza a nevoilor, prin care se pot determină în timp real nevoile de formare profesională ale acestora.
Angajatorii pot completa chestionarul accesând / utilizând linkul: https://www.anofm.ro/chestionare/index.html .
Datele de logare sunt:
Username: CUI firma
Parola: index-ul declarației 112 pentru luna iunie 2022
Răspunsurile angajatorilor ne vor oferi posibilitatea de a identifica cerințele privind necesarul de forță de muncă calificată de la nivelul companiilor din județul Gorj, având astfel posibilitatea de a elabora programul de formare profesionala al AJOFM Gorj pentru anul 2023 în funcție de nevoile reale ale angajatorilor și de a adapta forța de muncă la cerințele pieței muncii.