News

CJ Gorj face trei angajări

Consiliul Județean Gorj organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea a trei funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate, responsabil cu monitorizarea Fondului de Tranziție Justă. Sunt vacante trei funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj. 

Funcțiile publice pentru care se organizează concursul:
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul coordonare și monitorizare proces
tranziție justă, Serviciul promovare, comunicare, coordonare și monitorizare proces tranziție justă, Direcția
managementul proiectelor și relații externe din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj (IdPost 612120),
cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul coordonare și monitorizare proces
tranziție justă, Serviciul promovare, comunicare, coordonare și monitorizare proces tranziție justă, Direcția
managementul proiectelor și relații externe din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj (IdPost 612121),
cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.
– consilier, clasa I, gradul profesional superior la Compartimentul coordonare și monitorizare proces
tranziție justă, Serviciul promovare, comunicare, coordonare și monitorizare proces tranziție justă, Direcția
managementul proiectelor și relații externe din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj (IdPost 612122),
cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.

Mai multe detalii aici : https://www.cjgorj.ro/Date%20site/Anunturi%20de%20concurs/19.12.2024/anunt%20sediu%20CJ%20Gorj%20.pdf

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button